مستر تستر

من از کسب و کارم راضی ام!

من از کسب و کارم راضی ام! آیا ما همه از کسب و کار مان راضی هستیم؟ و چرا؟ باید زندگی روزمره خودمان را دوباره بررسی کنیم و از امروز شروع کنیم به اصلاح کردن نقص ها و ایرادهایمان، هم از نظر رفتار، هم زندگی کردن و هم نوع و نحوه کسب و کار! باتوجه به اینکه این روزها اکثر مردم مشکل درآمد و کارکردن دارند ، در این نوشته می خوام در رابطه با کسب و کار صحبت کنم.

جوانان ما اکثرا تا لنگ ظهر خوابن و بعدازظهر هم به فکر گشت و گذار ! به نظرم تفریح جای خود دارد و باید هر روز چند ساعتی برای تفریح بگذاریم ، درحالیکه باید به کسب و کارمان هم فکر کنیم ، آینده ای که در پیش رو داریم چگونه خواهد بود؟ هر زمان که می گذرد برای کسب تجربه کاری دیر است ، پس از حالا باید شروع کنیم.

ابتدا لازم است با علاقه خودتان شروع کنید، بعضی رشته ها هستند که مردم می گویند درآمدی ندارد ولی شما به آن علاقه دارید پس خودتان یه فکری واسه درآمدش بکنید. این میشه ایده پردازی و شروع یک استارت آپ جدید… شما دارید برای رشته ای که به آن علاقه دارید و درآمدی از آن کسب نمی کنید یک ایده را شکل می دهید که بتوانید درآمد داشته باشید و حتی برخی از مشکلات جامعه را نیز حل کنید، بنابر این با اجرایی کردن آن شما دارید یک استارت آپ ایجاد می کنید.

چگونه ایده پردازی کنیم؟

من یک نمونه خیلی ساده براتون بیان کنم و ایده و نحوه کارش را هم معرفی می کنم، چیزی که شاید شما هیچ وقت به درآمدزایی از آن فکر نکرده باشید! می خوام بهتون نشون بدم که هر چیزی می تونه درآمدزا باشه، حتی چیزهای بی ارزش از نظر دیگران. زحمت بکشید، فعالیت کنید، زمانی که موفق شدید از صبح تا شب بخوابید و با دوستانتان گپ بزنید. درحالیکه در حالت خواب هم پشت سر هم پول به حسابتان واریز می شود! خیلی باحاله مگه نه ؟!!!

چگونه ایده پردازی کنیم

نمونه یک کسب و کار موفق ایرانی از یک ایده بسیار ساده :

من از کسب و کارم راضی ام! یه آقایی به نام حمید سپیدنام  چندسال قبل می گفت به غذا خوردن علاقه زیادی دارد، ایشون با یک ایده ساده توانست علاقه اش را به درآمدزایی بالایی برساند، به رستوران ها و کافه ها می رفت و هر بار غذایشان را می خورد و تست می کرد و در شبکه های اجتماعی نظرش را در مورد آن غذایی که خورده بود بیان می کرد. البته این فرد برای کسب درآمد یکسری برنامه ریزی داشت که توانست به درآمدزایی برسد. خدمتتون عرض کنم که این آقا اکنون به نام “مسترتیستر” معروف است و دارای یک سایت محبوب می باشد (www.mrtaster.com ) ، حتی در خارج از کشور نیز از ایشون برای تست غذا دعوت می شود، کل هزینه های سفر ایشان هم از طرف اسپانسرها و رستوراندارها تامین می شود. پیشنهاد می کنم از صفحاتشون در شبکه های اجتماعی و یا سایتشون بازدید کنید.

مستر تستر

پس شما هم می توانید ایده هایتان را به یک کسب و کار موفق تبدیل کنید. حالا گروه کارآفرینی، طراحی و برنامه نویسی زگوند در شهر بانه با تجربه هایی که کسب کرده است می تواند در راستای موفق شدن ایده هایتان شما را همکاری کند و ایده شما را با قدرت اجرایی نماید. یک برنامه ریزی عالی برای شروع یک کسب و کار متفاوت، به امید پیشرفت و تعالی جوانان عزیز شهرم، بانه.

نویسنده: نیما فدایی – مدیر استدیو طراحی و چاپ زگوند – مهندس نرم افزار

خرید آنلاین و مطمئن با مرجع فروش اجناس اصلی با تضمین و گارانتی معتبر از بانه در فروشگاه بانیزون (دیدن فرمایید)

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.